بررسی تخصصی جاسوئیچی هوشمند ضد مفقودی فیگ

 

 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تا به حال بارها با معضل گم شدن دسته کلید روبه رو شده اید و طعم تلخ پشت درب منزل ماندن ، بسته ماندن مغازه، برش دادن قفل ها و خرید قفل جدید،  اتلاف وقت و دردسرهای دیگری از این دست را تجربه کرده اید، بهتر است برای حل آن از محصولات فیگ فایندر کمک بگیرید. جاسوئیچی هوشمند فیگ فایندر ابزاری مجهز به راهکار فناورانه برای حل مشکلات بالا است. ابزاری که در عین حفظ زیبایی و طراحی مینیمال و مدرن یک اکسسوری شخصی، ویژگی خلاقانه ای را در خود جای داده است که به وسیله آن یابنده بدون دسترسی به اطلاعات شخصی صاحب آن، او را از یافتن دسته کلیدش مطلع سازد.

بر روی محصولات فیگ فایندر پیامی به همراه یک کد کوتاه درج شده است که یابنده هنگام یافتن جاسوئیچی، با مطالعه آن و ارسال کد مورد نظر به شماره پیامکی سامانه که در پیام نوشته شده موجود است، با مالک مرتبط می شود. فرآیند بدین صورت است که سامانه با دریافت کد، شماره فرد یابنده را برای مالک وسیله ارسال می کند. حال مالک اگر جاسوئیچی خود را گم کرده باشد، با شماره مربوطه تماس گرفته و جاسوئیچی خود را پس می گیرد. خلاصه این فرآیند را می توانید در شکل زیر ببینید:

 

فرآیند طراحی شده به شکلی است که تا آخرین لحظه اطلاعات شخصی، شماره تماس و دیگر مشخصات مالک فاش نمی شود و ابتکار عمل جهت ارتباط گیری با یابنده در اختیار مالک است. بنابراین نیازی نیست شماره تماس یا اطلاعات شخصی مالک روی جاسوئیچی باشد و همیشه در دید و دسترس دیگران قرار داشته باشد. همچنین جاسوئیچی طراحی شده به دلیل نداشتن باتری و دیگر تجهیزات الکترونیکی، بسیار سبک، نازک و زیبا طراحی شده است که از این نظر نسبت به سایر روش های غیر پسیو زیباتر، ارزان تر و دارای طول عمر بیشتر است. علاوه بر آن فرآیند بازیابی وسیله به برق، باتری، GPS  و اینترنت بی نیاز است. قسمت پایین جاسوئیچی از جنس PVC و با چاپ دوطرفه است که به وسیله آویز چرمی به حلقه کلیدها متصل شده است.

سوالات متداول در مورد جاسوئیچی هوشمند فیگ

همراه با محصولات فیگ یک کارت حاوی رمز شخصی محصول وجود دارد. شما کافی است با شماره موبایل شخصی خود رمز مربوطه را به شماره ۱۰۰۰۴۰۴۴۴۰۴۴۴۰ ارسال کنید. در صورت صحیح بودن رمز پیامی وبنی بر ثبت جاسوئیچی شما در سامانه فیگ دریافت خواهید کرد. از این به بعد هرکسی جاسوئیچی شما را پیدا کند و کد آن را به سامانه فیگ ارسال کند، شماره تماسش برای شما پیامک خواهد شد.

 برای این منظور کافیست یک بار دیگر با آن شماره همراهی که الان در سامانه فیگ ثبت است، رمز مربوط به جاسوئیچی هوشمند خود را ارسال کنید. در صورت صحیح بودن پیامی مبنی بر غیرفعال شدن وسیله برای آن شماره دریافت خواهید کرد.

بله، برای این کارت باید ابتدا شماره تماس قبلی را غیرفعال کنید. برای این کار کافیست یک بار دیگر با آن شماره همراهی که الان در سامانه فیگ ثبت است، رمز مربوط به جاسوئیچی هوشمند خود را ارسال کنید. در صورت صحیح بودن پیامی مبنی بر غیرفعال شدن وسیله برای آن شماره دریافت خواهید کرد. حال می توانید با شماره جدید خود رمز را ارسال کنید تا جایگزین قبلی گردد.

خیر، جاسوئیچی هوشمند فیگ به صورت کاملا پسیو طراحی شده است و هوشمندی آن به کمک طراحی سامانه ای ابری مدیریت می شود تا هم محصولی شیک تر، سبک تر و با دوام تر داشته باشیم و هم هر روز بتوان به قابلیت های آن افزود.

تمامی محصولات فیگ در ایران طراحی و ساخته شده است. دارای گواهی ثبت اختراع و علامت تجاری بوده و مورد تایید بنیاد ملی نخبگان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان پژوهش های صنعتی و جشنواره های معتبر فناوری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *